De ce sa alegeti HONDA

  • Honda a fost una dintre primele companii care a dezvoltat cele mai ecologice motoare in 4 timpi.

img_gp_engines_02

Primul motor de uz general construit de Honda a fost modelul H (fabricat în 1953) a fost un motor în 2-timpi de 50cc, la fel ca norma în industria de la acel moment. Totuşi, în timpul procesului de dezvoltare a acestui motor, Soichiro Honda, fondatorul companiei, a crezut că “Nu toti oamenii ar accepta un motor în 2-timpi deoarece este greu de utilizat, greu de pornit, miroase urît, scoate fum şi ca motoarele de uz general trebuie să fie în 4-timpi.”  De la al doilea model de motor tip T încoace, toate motoarele Honda de uz general au fost în 4-timpi, motoare care dispun de o combustie eficientă şi superioară, cu un consum foarte redus de carburant şi de emisii de gaze poluante de eşapament.

  • Primul motocultivator lansat de HONDA.

02

Soichiro Honda, fondator al companiei, vârf de lance a fost efortul lui de a crea motocultivatorul F150 bazat pe dorinţa sa de a “crea ceva nou care nu exista înainte.” Astfel incorporând o tehnologie foarte avansată un motor OHV a inversat structura cadru motor şi integrala. Această idee inovatoare a luat industria prin surprindere. F60 (lansat în 1961) duce drumul pentru intrarea în piaţa europeană. Toate motocultivatoarele Honda, de la F60 la F200, FF300 şi FV200 au moştenit ADN-ul Honda de “Crearea de ceva nou care nu exista înainte.”

  • Prima maşina de tuns iarba / gazon lansata de HONDA (cu oprire a cutitului prin ambreiaj).

Cu o foarte înaltă calitate şi înaltă performanţă HR21 (lansata în 1978) a fost dezvoltata de Honda ca prima maşină de tăiat iarbă / gazon cu scopul de a devenii numarul 1 în lume, oferind un motor cu arbore vertical de înaltă performanţă cu zgomote si vibratii reduse si o operare uşoară şi un nivel înalt de siguranţă şi durabilitate.

img_lawnmowers_02

HR21 a încorporat mecanismul BBC care opreşte lama în trei secunde, în cazul în care maneta care actionează ambreiajul este eliberată în timp ce motorul continuă să funcţioneze. Reglementările de siguranţă a acestei masini de tuns iarbă / gazon în Statele Unite sunt bazate pe acest mecanism de siguranţă, care a fost dezvoltat de Honda înainte de oricare altă companie din lume.

  •  Primul Generator lansat de HONDA

Primul generator lansat de HONDA a fost E300 un generator portabil cu o putere de 300 W cu care Honda a triumfat în 1965. Acest model a devenit un best-seller, cu cumulativă de producţie în valoare de 500 de mii de unităţi.03

La acel timp, generatoarele portabile erau foarte rare, şi au existat diferite obstacole tehnologice ce trebuiau să fie depăşite pentru a putea produce un generator portabil, care să fie “mic, uşor, cu un zgomot cît mai mic şi uşor de utilizat.”

 Filozofia a încorporat în conceptul fundamental pentru E300 de “Crearea de ceva care nu există înainte” a fost moştenit de toate seriile de generatoare.

  • HS35 Maşina de curaţat zăpada cu sistem de autopropulsie şi melc (freza) din cauciuc

În 1980, când nu exista nici o freză de zăpadă care să fie compactă şi mai ales autopropulsată, Honda a lansat HS35, primul model revoluţionar şi compact care cuprinde un mecanism autopropulsant care îndepărtează zăpada şi în acelasi timp se şi mişcă înainte făcând contact cu suprafaţa de drum, şi un melc de cauciuc (freza) cu un strat de cauciuc care are rezistenţă la uzură superioară. Multe cercetari de dezvoltare pe mecanisme de îndepărtat zăpada care oferă performanţe superioare pe zăpadă au fost făcute după lansarea acestui model.

948823060a0d028a01984f7dc6b587f2

Rezultatele acestei cercetări au dus la adoptarea unor senile de cauciuc care exista acum pe aceste masini şi care sunt uşoare şi nu deteriorează suprafaţa drumului. După alte cercetari sau produs şi maşini de curăţat zăpada cu roţi de cauciuc care sunt acum disponibile pe piaţă.

  • Conceptul de proiectare: “uşor pentru oameni şi mediul înconjurător

Honda produce toate motoarele sale in 4 timpi la Hosoe Plante în Prefectura Shizuoka, Japonia, şi le furnizează pentru America de Nord şi Europa, principalele două pieţe, precum şi la alte pieţe din lume. Toate motoarele de barcă elimină gazele de esapament în apă, dar cele în 2 timpi arde (funcţionează cu) un amestec de benzină şi ulei, acest lucru înseamnă că uleiul este eliminat în apă prin gazele scoase pe ţeava de esapament. Modelul Honda GB30 a fost fabricat / dezvoltat într-un moment când toate motoarele de barcă erau in 2 timpi şi motoarele în 4 timpi nu au fost considerate la fel de bune din cauza handicapului mare din raportul de greutate – putere.

PRODUCT-GB30

Honda a fost pionier în dezvoltarea şi producţia motoarelor in 4 timpi cu un impact redus de poluare asupra mediului bazat pe filosofia fondatorulu că “ambarcaţiunile individuale nu trebuie să polueze apele pe care plutesc.” Honda a fost prima companie din lume care a trecut regulamentul impus de Lacul Boden (unul dintre cele mai mari lacuri) în 1993 (primul regulament din lume impus pentru toate motoarelor de barcă privind interzicerea evacuării gazelor de esapament cu ulei in apă) şi a primit o atenţie considerabilă ca rezultat. În prezent, peste 60% din toate motoarele de barcă (Outboard) sunt în 4 timpi. Linia noastră constă în 19 modele, începând de la 2 CP putere BF2 până la 225 CP putere BF225.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *